Doorlooptijd:
Let op: De revisie doorlooptijd bedraagt op dit moment ongeveer 2-3 weken.
Let op! ivm stijgende transport kosten zijn de prijzen niet actueel, we doen ons best deze zsm te actualiseren.
bel of mail voor actuele prijs. onze excuses voor het ongemak.
Let op: De revisie doorlooptijd bedraagt op dit moment ongeveer 2-3 weken.
Let op! ivm stijgende transport kosten zijn de prijzen niet actueel, we doen ons best deze zsm te actualiseren.
bel of mail voor actuele prijs. onze excuses voor het ongemak.
Aanvraagformulier
terug naar types

Dit kan alleen als de batterij al open en deels ontmanteld is. Het komt soms voor dat dan blijkt dat de accu niet gereviseerd kan worden. In dit geval kan er dus geen revisie gedaan worden, maar kunt u ook niet meer de oude batterij gebruiken.
Het komt ook voor dat waterschade de oorzaak is van een slechte accu, aangezien de meeste batterijen niet waterdicht zijn uitgevoerd. In dat geval is ook revisie niet mogelijk, maar zal de accu eerst gedemonteerd moeten zijn om tot deze conclussie te komen.
Tot slot testen we ook altijd de werking van de lader. In sommige gevallen kan dit echter niet getest worden, door de slechte batterij. Het kan dus voorkomen dat blijkt dat de accu niet stuk is, maar de lader. In dat geval heeft u het recht om de revisie niet te betalen, maar dan is de inhoud van de batterij van ons.
De capaciteit van elke accu neemt in de eerste ladingen en ontladingen nog toe. Na ongeveer 5-10 ladingen is dit maximaal. Vanaf dat moment kunt u, door uw accu helemaal leeg te rijden, testen hoe welke radius u daadwerkelijk kunt fietsen.
Uw batterij en lader worden volgens een planning onderzocht op werking en conditie: dit moet overeenkomen met uw klacht(en). In theorie kan het probleem in de fiets zitten en dan heeft revisie helemaal geen zin.
Deze controle kost € 25,00. Deze kosten vervallen bij revisie of vernieuwing van de lader.
Naast het tarief accurevisie worden er €20,00 verzendkosten in rekening gebracht.
Bij zelf Brengen en ophalen betaald u deze niet.
Naast het revisietarief zijn we wettelijk verplicht €20,- verwijderingsbijdrage te berekenen. Deze bijdrage betaald u altijd op het nieuwe product.

Merk: Accell
Model: E-300 - 29111347
Techniek: Li-Ion
Voltage: 36 Volt
Capaciteit: 14.50
Reviseerbaar: Ja, Revisie is mogelijk maar uitsluitend met behoud van bestaande elektronica. Indien de accu in zijn geheel niet meer werkt dan zal revisie niet mogelijk zijn.
Model: E-300 - 29111347
Techniek: Li-Ion
Voltage: 36 Volt
Capaciteit: 14.50
Reviseerbaar: Ja, Revisie is mogelijk maar uitsluitend met behoud van bestaande elektronica. Indien de accu in zijn geheel niet meer werkt dan zal revisie niet mogelijk zijn.
Extra voorbehoud
Er zijn batterijen waarbij de elektronica “communiceert” met de fiets, deze E-300 - 29111347 fietsaccu is daar een voorbeeld van. Bij dergelijke accu's dienen de componenten gecontroleerd te worden.Dit kan alleen als de batterij al open en deels ontmanteld is. Het komt soms voor dat dan blijkt dat de accu niet gereviseerd kan worden. In dit geval kan er dus geen revisie gedaan worden, maar kunt u ook niet meer de oude batterij gebruiken.
Het komt ook voor dat waterschade de oorzaak is van een slechte accu, aangezien de meeste batterijen niet waterdicht zijn uitgevoerd. In dat geval is ook revisie niet mogelijk, maar zal de accu eerst gedemonteerd moeten zijn om tot deze conclussie te komen.
Tot slot testen we ook altijd de werking van de lader. In sommige gevallen kan dit echter niet getest worden, door de slechte batterij. Het kan dus voorkomen dat blijkt dat de accu niet stuk is, maar de lader. In dat geval heeft u het recht om de revisie niet te betalen, maar dan is de inhoud van de batterij van ons.
Algemene informatie
Fietsaccu Online geeft op alle revisie werkzaamheden 1 of 2 jaar garantie, afhankelijk van het type revisie. Mochten na dit jaar zich toch problemen voordoen, neem dan contact met ons op. Wij bekijken dan wat er is mis gegaan. Mocht het aan de batterij of aan de revisie liggen, dan zorgen we dat het probleem verholpen wordt.De capaciteit van elke accu neemt in de eerste ladingen en ontladingen nog toe. Na ongeveer 5-10 ladingen is dit maximaal. Vanaf dat moment kunt u, door uw accu helemaal leeg te rijden, testen hoe welke radius u daadwerkelijk kunt fietsen.
Uw batterij en lader worden volgens een planning onderzocht op werking en conditie: dit moet overeenkomen met uw klacht(en). In theorie kan het probleem in de fiets zitten en dan heeft revisie helemaal geen zin.
Deze controle kost € 25,00. Deze kosten vervallen bij revisie of vernieuwing van de lader.
Naast het tarief accurevisie worden er €20,00 verzendkosten in rekening gebracht.
Bij zelf Brengen en ophalen betaald u deze niet.
Naast het revisietarief zijn we wettelijk verplicht €20,- verwijderingsbijdrage te berekenen. Deze bijdrage betaald u altijd op het nieuwe product.